xmmm...

Wednesday, March 14, 2007

and last but not least....


Ήρθε η ώρα μου λοιπόν κι εμένα....μετά μεγάλης μου λύπης ανακοινώνω ότι είναι το τελευταίο ποστ που ανεβάζω...και διάλεξα να σβήσω και όλα τα προηγούμενα.Λυπάμαι που δε μπορώ να εξηγήσω ακριβώς το λόγο....θα μπορούσα να συνεχίσω τη σελίδα μου προσποιούμενη ότι δεν έχει συμβεί τίποτα αλλά δυστυχώς δε μπορώ.Είμαι πολύ παρορμητικός και συναισθηματικός άνθρωπος όπως θα έχετε καταλάβει πολλοί οπότε δε μπορώ να πω ότι θα συνεχίσω με όρια.Πολλά "μπορώ και δε μπορώ" έ?Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω...δεν έχει πια νόημα για μένα.Ήθελα να πω ότι θα συνεχίσω φυσικά να σας επισκέπτομαι και να σχολιάζω...όχι γιατί μου είναι συνήθεια αλλά γιατί είναι ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μου που το αγαπάω....κι ας πηγαίνω με τέσσερις ώρες ύπνο στη δουλειά....;) Ειλικρινά ευχαριστώ όλους όσους με άκουσαν...μου συμπαραστάθηκαν....χάρηκαν με τη χαρά μου και λυπήθηκαν με τη λύπη μου.Είναι περίεργο πραγματικά το πόση αγάπη και τρυφερότητα υπάρχει εδώ μέσα και πόσο πολύ την ψάχνουμε και δεν τη βρίσκουμε εκεί έξω. Η μάλλον δεν την βλέπουμε εκεί έξω...Ευχαριστώ Αντρέα...Στέλλα..Ιάσωνα..Χρίστο...Αθεόφοβε...Σέβα (και συγνώμη που έσπασα την αλύσίδα;)...Λενιώ...Γωγώ...ovi!...derek...κατερίνα...και άλλους πολλούς που ξεχνάω που αισθάνθηκα ότι με κατάλαβαν λίγο περισσότερο...και ήρθαν πιο κοντά μου ή απλά επικοινωνήσαμε καλύτερα....


Να είστε όλοι καλά!Μέσα απ'την καρδιά μου.....και να είστε χαρούμενοι άνθρωποι!να γελάτε...;))

28 Comments:

Blogger Χρίστος said...

Σαν παιδί που του πήραν τα μπαλόνια του σε σκέφτομαι..όπως στη φωτογραφία..Αδικείς τον εαυτο σου και όλα αυτά που μπορείς να είσαι..αν και είμαι σίγουρος ότι θα βρείς άλλους τρόπους να εκφράζεις την δημιουργικότητα, την ζεστασία και την τρυφερόητα σου...Κρίμα πάντως, για όλους εμάς - κι εμένα πιο πολύ... Από τα πρώτα μπλόγκ που διάβασα (μαζί με το Μουτονίδιον!) - και ανακάλυψα τι είναι το μπλόγκιν..και με έκανε μετά να το δοκιμάσω κι εγώ...Θα μας λέιψεις..αλλά πάντα η ζωή είναι πιο σημαντική απο τα μπλόγκς..και ελπίζω όλα να είναι καλά εκεί και αυτό που σε έκανε να σβήσεις το μπλόγκ σου να μην σε βασανίζει στα υπόλοιπα...Να είσαι χαρούμενη, έξυπνη, ταξιδιάρα, κεφάτη και τρυφερή σε όλη σου τη ζωή...Φιλιά

6:26 PM  
Blogger Jason said...

Ουάου.
Έπρεπε να το δω εγώ πρώτος αυτό;
Δεν μπορείς να καταλάβεις πώς νιώθω τώρα.
Αλλά ούτε και έχει νόημα να σου εξηγήσω, γιατί υποθέτω πως δεν το έγραψες το post για να σου πούμε πωπω τι κρίμα πού πας και μη φεύγεις.
Εντάξει Πωλινάκι, είμαι σίγουρος πως έχεις τους λόγους και το σέβομαι, είμαι σίγουρος ότι ξέρεις τι κάνεις και σε εμπιστεύομαι.
Θέλω μόνο να ξέρεις ότι ταυτίστηκα μαζί σου όσο με κανέναν άλλον σ' αυτή τη γειτονιά, σε αγάπησα όσο μπορεί κανείς να αγαπήσει κάποιον που δεν ξέρει και θα μου λείψεις... ελπίζω όχι όσο φαντάζομαι τώρα...
Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη και να γελάς κι εσύ Πωλινάκι.

6:28 PM  
Blogger nyctolouloudo said...

για να φεύγεις θα έχεις τους λόγους σου...θα μου λείψουν τα ταξείδια σου!
καλά να περνάς και πάντα ευτυχισμένο μικρό Πωλινάκι!

6:58 PM  
Blogger museologist said...

Και μένα θα μου λείψει η βόλτα στο μπλογκ σου Πωλίνα. Να είσαι πάντα καλά.

7:09 PM  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

πωλινακι εδω θα μαστε κι εμεις ...μεχρι να φυγουμε ..καιγω πολλες φορες το ειπα αυτο

αφου ετσι νομιζεις ..αν αλλαξεις γνώμη ξερεις που θα μας βρεις ,,κανε μου εκπληξη ,,

6:55 AM  
Blogger αθεόφοβος said...

Οτι είχα μπεί για να πάρω λίγη δροσιά από τα γραπτά σου και μου έκανες την καρδιά περιβόλι.
Ελπίζω τουλάχιστον να περνάς από το μαγαζί μας και να μας αφήνεις κανένα σχόλιο για να βλέπουμε τι κάνεις..

9:37 AM  
Blogger pwlina said...

δε ξέρω τι να πω...ειλικρινά δεν περίμενα να ακούσω τόσο όμορφα λόγια..σας ευχαριστώ όλους ειλκρινά...αλλά όπως είπε κι ο Χρίστος ...η ζωή είναι πιο σημαντική από το blog...κι επειδή δε θέλω να είμαι απόλυτη Σεβάκι...προσπαθώ να πείσω δύο κολλητές να ανοίξουμε μια νέα σελίδα...οι τρεις μας...αλλά φυσικά καμία σχέση με αυτή...τίποτα προσωπικό και επώνυμο...απλά κάτι που θα κάνει εμάς και τους υπόλοιπους να γελάνε....αν γίνει όντως...(γιατί ακόμα είμαι στη φάση του να εξηγήσω τι είναι blog:P) θα περάσω να αφήσω ένα σημάδι απ'τον καθένα σας....

σας φιλώ γλυκά!

4:16 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

εσυ ξερεις...

αν κανεις αλλη σελιδα,...σφυρα!
καλα να περνας

9:44 AM  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ;΄
ΜΗΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ;΄

8:03 AM  
Blogger ovi said...

Πωλινάκι εμείς πρέπει να τα πούμε κι από κοντά!!! Ισώς να σκεφτείς να κάνεις την πρακτική σου κοντά μας!!! Πολλά φιλιά!

1:59 AM  
Blogger Mauricio said...

Nice picture!!!!!!

8:32 AM  
Blogger CrazyCow said...

Γιατί ρε συ, πάνω που σε βρήκαμε; Να περνάς καλά πάντως :)
φιλιά!

6:15 AM  
Blogger Unknown said...

πωλινάκι πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα και είμαι σίγουρος ό,τι και να κάνεις θα 'ναι καλό, εμείς ξέρεις που είμαστε όλοι. Να περνάς καλυτερότερα, θα μας λείψεις ;)

4:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Πωλινάκι να επιστρέψεις ξάνά...΄

We are back too!

Με νέο blog...

freedomisland.wordpress.com

:-)

Xristiana + Lenaki

12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

2DmZhG Your blog is great. Articles is interesting!

1:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

dYi5Sw Wonderful blog.

11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Magnific!

12:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Thanks to author.

12:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice Article.

12:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.

1:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice Article.

7:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Please write anything else!

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice Article.

2:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Please write anything else!

6:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

GNJF8E Wonderful blog.

11:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thanks to author.

12:02 PM  
Blogger Ένα γελαστό απόγευμα said...

This comment has been removed by the author.

1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ "ΤΙΤΑΝΙΚΟΥ"; Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν δει την ταινία και έχουν διαβάσει βιβλία για τον "Τιτανικό",πουθενά όμως δεν αναφέρετε ποιοί ήταν οι ιδιοκτήτες του http://antipliroforisi.blogspot.com/2009/11/blog-post_15.html

2:13 PM  

Post a Comment

<< Home